חיפוש

מפוחים למטבחים תעשייתים ולמטבחים בייתים עם חברת וונטק!

כל מטבח ישראלי תעשייתי חייב לכלול מפוח למניעת ריחות לא  נעימים ולחילוף אוויר רצוי כנדרש בחוק רישוי מטבחים. כדי שטיהור האוויר יעשה כראוי, בעלי מטבחים תעשייתיים מחפשים לרכוש מפוחים איכותיים כמו המפוחים של חברת וונטק המובילה בתחום.

 

למה משתמשים במפוחים?

מפוחים משמשים לשימוש נרחב בתעשיית המזון אבל לא רק. כאן נתמקד בשימוש המוכר לכולנו, טיהור וחילוף אוויר במטבחים ביתיים ותעשייתיים. כדי ליהנות מטמפרטורה נעימה לעבודה ולא לסבול בחום האופייני למטבחים תעשייתיים וביתיים בהם תמיד עומד סיר על הכירה, מתקינים מפוחים ייעודיים לכך. הם מהווים את הפתרון המושלם.

 

מפוח עמיד ללחות

במטבח תעשייתי הלחות גבוהה. אדים משתחררים מן התבשילים ויוצרים לחות שעלולה להרוס את המפוח. בדיוק לכן תוכלו להשתמש במפוח שטיפת כלים של חברת וונטק.

 

מפוח נירוסטה

מפוח נירוסטה מכונה גם מפוח צנטריפוגלי המתאים לשאיבת כימיקלים מסכנים. במפוח כזה משתמשים כאשר יש חלל פתוח לפליטת האוויר. לא לכל מקום תעשייתי מפוח כזה יתאים.

 

מפוח צנטריפוגלי ליניקת עשן

מפוח כזה הוא מוצר חובה משלים לכל מטבח תעשייתי. המפוח משנע אוויר פנימה והחוצה. הוא שואב עשן, ריחות, כימיקלים ומטהר את אוויר החדר. מפוחים כאלו הם המבוקשים ביותר על ידי מטבחים תעשייתיים בשל עבודתם היעילה והאיכותית לאורך זמן.

 

מפוח לשחרור עשן

במקומות תעשייתיים בהם קיים עשן בתוך חלל מבנה, ניתן לשחרר עשן ממבנים באמצעות מפוח יונק עשן. המפוח שואב את העשן ומעביר אותו החוצה, אל החלל הפתוח. במפוח כזה עושים שימוש לאחר שריפה או במקומות חמים שקשה לאוורר אותם.

 

למה כל מטבח תעשייתי חייב מפוח לטיהור האוויר?

מטבח תעשייתי הוא מקום בו מתבשלים מאכלים רבים. הטמפרטורה הטבעית כשתנור, כירה וגריל עובדים בחדר, הופכת ללוהטת. השמירה על אוויר נקי בחלל מטבח ביתי ותעשייתי במיוחד, חשובה מכמה סיבות.

הסיבה העיקרית והמובילה היא השמירה על הבריאות ועל איכות המזון המיוצר במטבח. בנוסף לכך, חשוב להתייחס גם לעומס הריחות הנוצר מבישול וטיגון מספר מאכלים. לא נעים לעבוד במטבח ספוג ריחות. כדי למנוע בעיה זו, מסעדות ומטבחים תעשייתיים משתמשים במפוח לנידוף האוויר והכימיקלים הנוצרים.

 

איך מתאימים מערכת סינון אוויר למטבח תעשייתי?

כשמגיעים לבחור מערכת לסינון אוויר, חשוב להתאים אותה לצרכי המקום. לכל גודל של מטבח, מערכת אחרת תתאים. ההתייחסות בבחירת המערכת היא גם למכשירי החשמל הקיימים במטבח, מיקום המטבח, מספר השוהים במטבח באופן קבוע ושעות העבודה הקבועות במטבח. כדי להתאים מערכת סינון מושלמת למטבח התעשייתי, חייבים להיעזר באיש מקצוע. אין שום סיבה לשלם על מערכת, להתקין אותה ולגלות לאחר מעשה שהיא לא עונה לצרכי המטבח. חכם עיניו בראשו והוא מתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים כדי לקבל תמורה לכספו. חברת וונטק מספקת ייעוץ מקצועי במיקום ההתקנה.

מאוורר ענק

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא