חיפוש

מקומות מומלצים ל"על האש" בטבע

אתם שייכים לאותם האנשים שאוהבים לעשות "על האש" מידי פעם? אם כך, טבעי שתחפשו תמיד מקומות שנעים לבלות בהם בחוץ, כי כמה פעמים תוכלו לעשות ברביקיו בגינה הביתית שלכם? זה אומנם נכון שלעשות "על האש" בגינה הביתית זה נוח, אך מצד שני, לפעמים ליהנות מכך בחיק הטבע הישראלי זה עוד יותר מהנה. לכן עולה השאלה – כיצד בוחרים את המקום המושלם ל"על האש"? והאם לא הגיע הזמן שתכירו כמה מקומות חדשים? חשוב לדעת, לפני הכול, שבישראל יש הרבה מאוד מקומות שמיועדים לבילויים כאלה, כך שאין ספק שהאפשרויות רבות. מה שכן, יש גם לא מעט מקומות שבהם ישנם שלטים המציינים במפורש שאסור להדליק מנגלים ויש לקחת זאת ברצינות ולשמור על החוק.

בשרים מוכנים לצלייה

בואו להכיר את הקסם של יערות הכרמל

אם עד היום מעולם לא יצא לכם לעשות "על האש" עם כל המשפחה באזור של יערות הכרמל, עכשיו זה הזמן הנכון לעשות זאת. ראשית, יערות הכרמל נמצאים על פני שטח מאוד גדול ושנית, מהרבה נקודות ביערות הללו תוכלו ליהנות גם מנוף נהדר. אין משהו מהנה יותר מאשר לעשות ברביקיו בטבע כאשר אתם נמצאים בלב הירוק ומרחוק אתם יכולים לראות גם את נופו הנפלא של הים. בנוסף לכל אלה, יערות הכרמל זה מקום מסודר כך שתוכלו ליהנות בו מתנאים נוחים. יש מקומות שבהם קיימים מנגלים מובנים שניתן להשתמש בהם, ולא חסרים שולחנות שעומדים לרשות המבלים. בנוסף, יש כמובן גם שירותים ציבוריים נקיים במיוחד, ברזיות ועוד, כך שאין ספק שהתנאים נוחים במיוחד. כמו כן, אם תגיעו ליערות הכרמל לעשות ברביקיו תוכלו גם להביא את הכלב שימצא לעצמו לא מעט מקומות לרוץ ומידי פעם אפילו יעבור באזור פרות וחזרי בר. חשוב, כמובן, להשאיר את האזור נקי אחרי שתסיימו את הבילוי, כי אחריכם יגיעו לא מעט אנשים אחרים ליהנות בדיוק מאותה חגיגה.

האם כדאי לעשות "על האש" בים?

עוד אפשרות שהרבה פעמים מושכת רבים מאיתנו, היא לעשות ברביקיו ישירות על חוף הים. בנקודה הזאת חשוב להבין שאומנם לים יש את הקסם שלו, אך לא בכל מקום על שפת הים תוכלו להבעיר אש. כפי שהזכרנו לעיל, יש לשים לב לשילוט מסביב ולבחור את המקום שבו באמת מותר להדליק מנגלים. בנוסף , מומלץ לבחור מקום על שפת הים שיש בקרבתו גם שירותים, חניה ותנאים אחרים שיהפכו את הבילוי שלכם לעוד יותר מוצלח. לא חסרים מקומות נהדרים ל"על האש" בישראל, בין אם מדובר על צפון הארץ, על המרכז או על הדרום, אז למה אתם מחכים? התחילו לארוז את הצידנית שלכם עוד היום עם כל מה שצריך ותראו שלא תצטערו על כך. מה שכן, כמובן שכאשר אתם בוחרים לכם מקום מושלם לבילוי כמו "על האש" בחיק הטבע, בהחלט כדאי יהיה לבדוק שכל המוזמנים לא יצטרכו לנסוע שעות ארוכות מידי כדי להגיע אל היעד. בילוי כמו "על האש" צריך להיות נגיש ונוח לכולם כדי שכולם ייהנו ממנו, אז למה שלא תתחילו לראות כמה אופציות טובות כבר ברגעים אלו ממש?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא