חיפוש

משפצים את המטבח? כך תעשו את זה נכון

המטבח הוא ליבו של הבית, שכן בו קורה כל הקסם של הכנת המאכלים והתבשילים שגורמים לכל המשפחה לשבת יחד סביב שולחן בסופו של היום. הישראלי הממוצע משפץ את המטבח שלו אחת לעשר שנים – הוצאה שלא באה ברגל, שכן שיפוץ מטבח הוא מהיקרים ביותר מבין שיפוצי הבית.

לכן, אם כבר אם  משפצים את המטבח, כדאי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. במידה ואתם מחפשים טיפים על שיפוץ המטבח הגעתם למקום הנכון – בכתבה הבאה נסביר איך לשפץ את המטבח שלכם בדרך הטובה והזולה ביותר.

 

למה שיפוץ הבית והמטבח הוא הכרחי?

השיפוץ של הבית אחת לכמה זמן הינו הכרחי, וקיימות לכך מספר סיבות. הראשונה היא שנוצר בלאי עם השנים. הבלאי של הבית ככלל ושל המטבח בפרט, בא לידי ביטוי בארונות סדוקים, בקירות מתפוררים, בשיש שרוט או בשבור, קרמיקה עם כתמים ועוד.

סיבה שניה לעשות שיפוץ במטבח כל מספר שנים, היא בגלל האינסטלציה. אינסטלציה ישנה ולא מתוחזקת גורמת לבעיות שונות, שכל אחת מהן היא גם כאב ראש אחד גדול, וגם עולה לנו הרבה מאוד כסף. בעיות אינסטלציה באות לידי ביטוי בסתימות שגורמות להצפות, בצינורות בלואים שגורמים לנזילות, ועוד.

סיבה נוספת לשיפוץ הבית והמטבח היא השימוש בו. ככל שעובר זמן המטבח נראה לנו יותר ויותר יותר קטן, או  פחות שימושי לצרכים האישיים שלנו. במהלך השנים אנו משתנים, ולכן אנחנו נדרשים להתאים גם את המטבח אלינו – לדוגמא, בעת התרחבות המשפחה, יש להיערך למטבח עם שולחן אוכל גדול יותר, או למבנה מטבח שלא מסכן תינוקות.

משפצים את המטבח? כך תעשו את זה נכון

למה כדאי לשים לב כאשר משפצים את המטבח?

כפי שציינו, שיפוץ למטבח הוא פרויקט לא קטן עם עלויות גבוהות, ולכן במידה ואתם מעוניינים לעשות למטבח מייק אובר, אתם נדרשים קודם כל לתזמן את השיפוץ על מנת שהכי יתאים לכם מבחינת הזמן. השתדלו לקבוע את השיפוץ בזמן שעבודתכם אינה עמוסה וילדיכם היקרים אינם בבית.

כך תוכלו לעשות את השיפוץ בזמן היעיל והקצר ביותר. דבר שני שחשוב לשים לב אליו הוא העלות הצפויה לשיפוץ המטבח, קבעו לעצמכם תקציב בהתאם להון האישי שלכם ולכמה שאתם מסוגלים ואל תחרגו ממנו. הפרמטר השלישי והאחרון שכדאי לשים עליו את הדגש הוא הפונקציונליות של המטבח החדש שלכם.

קודם כל תכננו איך אתם רוצים שהמטבח החדש שלכם יראה. מקמו את כל האלמנטים החדשים, כמו משטחי הקוריאן, וגם את אלו שלא, על גבי שרטוט, ווודאו כי אתם אוהבים את הארגון. שנית, דאגו לעיצוב נכון של המטבח כדי שהשהייה בו לאחר השיפוץ תהיה נעימה ונוחה. corianchic.co.il

משפצים את המטבח? כך תעשו את זה נכון

איך בוחרים איש מקצוע לשיפוץ מטבח?

לאחר שהחלטתם ששיפוץ המטבח הוא הדבר הנכון עבורכם מבחינה רעיונית ותקציבית, אתם מגיעים לבחירה של איש מקצוע שיעזור לכם להגשים את חלומכם. בחירת איש מקצוע הוא רגע קריטי בתהליך השיפוץ שכן בזמן זה נקבעים איכות המטבח והצעת מחיר לשיפוץ. אז לפני שאתם אומרים כן לאיש מקצוע כזה או אחר, וודאו שאיש מקצוע זה אחראי ואמין ובעל המלצות רבות.

בנוסף, קבלו הצעת מחיר ממספר אנשי מקצוע, השוו בניהם, ובחרו את האחד שמתאים לכם מבחינת איכויות ועלויות. כמו כן, בדקו שהאיש מקצוע שלהם מתחייב להשתמש רק בחומרים מקוריים ואמינים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ולא יהרסו לאחר זמן קצת.

 

לסיכום

לסיכום, כדאי לשים לב לכל הדגשים החשובים לפני שמחליטים לשפץ את המטבח, שכן שיפוץ המטבח הוא תהליך יקר, ולכן יש לעשות אותו בחוכמה וברגע הנכון. כמו כן, זכרו את הפרמטרים החשובים לבחירת איש מקצוע לשיפוץ המטבח, כדי שלא תצטרכו לקרוא שוב את הכתבה הזאת, בעוד מספר שנים מועטות. בהצלחה!

משפצים את המטבח? כך תעשו את זה נכון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא