חיפוש

מתנות מקוריות למטבח

הסיטואציה בה אנו מוזמנים למפגש משפחתי מוכרת בוודאי לכולנו, לפעמים זה אירוע מיוחד ולעיתים סתם מפגש לארוחת ערב.

באירועים האלו אנו מתקשים פעמים רבות בבחירת המתנה, בקבוק יין זה כבר נדוש וגם עציץ זו כבר מתנה גנרית למדי.

ישנם מגוון רעיונות למתנות טובות ומקוריות ואף שימושיות, כמו לדוגמא- כלי מטבח.

 

לחשוב מחוץ לקופסה

סירים, מחבתות, כלי הגשה וקערות אלו אופציות שכיחות וקלות עליהן כל אחד חושב, אולי הגיע הזמן לגוון עם משהו מיוחד יותר, בעולם המטבח ישנו מגוון רחב של מוצרים וכלים שימושיים ומקוריים אשר עשויים לשדרג את המטבח של כל אחד.

דוגמא טובה היא מתנות בחריטה אישית, כגון כלי הגשה, סכיני וקרשי חיתוך. כך תהיו בטוחים שהמתנה שלכם תהיה הכי ייחודית ואישית. אצל שיפה ועצה – בוצרים וקרשי חיתוך  תוכלו למצוא את המתנה המושלמת בעבורכם באיכות הגבוהה ביותר בשוק.

להתאים את המתנה למקבל

כדי להפוך את המתנה שלכם ליותר ייחודית ושימושית, תנסו להתאים אותה למקבל המתנה, לפי טעמו האישי. לדוגמא- אם מקבל המתנה חובב יינות, תוכלו להביא לו, מקרר יינות או מתקן ייעודי לבקבוק יין, פותחן מעוצב או סט כוסות לשתיית יין.

דוגמא אחרת, במידה אותו החוגג הוא דווקא חובב בשר וצלייה, תוכלו לתת לו מטחנת מלח ופלפל, או צידנית עם סט של כלי עזר איכותיים למנגל למקרים בהם מתחשק לבשל בחוץ. ניתן לבחור מתנה לבשלן המקצועי כגון מדחום למדידת טמפרטורת הבשר, או משטח להפשרה מהירה של הבשר.

לחובב שתיה חמה תוכלו להביא סט ספלים ייחודי עם קומקום מעוצב, תיבת חליטות תה מעניינות, מוט מקציף חלב וכן גם פולי קפה משובחים.

מתנה מקורית נוספת היא סט עציצים שאפשר לגדל בהם צמחי תבלין לבישול, מתנה כזאת תוכל לשמח גם חובבי גינון, וגם חובבי בישול מושבעים כאחד!.

 

סיבות לקנות מתנה מקורית

הסיבה שבגינה חשוב ומומלץ להגיע עם מתנה שהושקעה בה חשיבה מעבר לאופציות הסטנדרטיות הקיימות, היא שבמידה ותגיעו עם מתנות מיוחדות ואישיות, באופן טבעי תבלטו בין כל שאר האורחים. אם המתנה שלכם שונה משאר הדברים הרגילים והבנאליים, בעל האירוע מבין שחשבתם על המתנה בשבילו ולא קניתם כלאחר יד את הדברים הרגילים, כך המתנה שלכם תהיה מיוחדת וכל פעם שהמקבל ישתמש בה הוא יחשוב עליכם ועל המתנה השימושית שלכם.

דבר זה יכול לתרום לכם רבות למשל במקרה בו אתם מוזמנים לארוחת ערב אצל הבוס, וכך תוכלו לקדם את מעמדכם בעיניו, או סתם כדי להראות לאדם אהוב שהוא יקר לכם בצורה מיוחדת.

 

לצאת ולבחור

עולם אביזרי המטבח הוא עולם כיפי ויצירתי, שלא מפסיק להתחדש. במקום לשבור את הראש על המתנה המתאימה, תוכלו פשוט לצאת לסיור באחת מחנויות כלי הבית הקרובה לאזור מגוריכם ולבחור את האביזר שהכי אהבתם או זה שיתאים לבעל השמחה. ואולי גם תפנקו את עצמכם במתנה לבית ולמטבח על הדרך!

 

זוג מבשל