חיפוש

עם איזה כלים מומלץ לארח לעל האש?

החלטתם לארגן על האש? מצוין! ריחות הבשר הנצלה על המנגל, מגוון הסלטים העשירים העולים על השולחן, הפיתות הטריות והרכות… כל אלה מעוררים את התיאבון ומשמחים את הלב. אך מה לגבי כלי הגשה ואירוח?

כשמארחים כמות גדולה של אנשים, אין ספק כי כלים חד פעמיים הם אופציה נהדרת לאירוח קל, נוח, וגם מרשים, שכן היום קיימים בשוק מגוון רחב של כלים חד פעמיים מכל הסוגים, המינים, והעיצובים.

 

לארח בקלות ובנוחות עם כלים חד פעמיים

כלים חד פעמיים לאירוח נמצאים בשימוש רחב בקרב משפחות רבות, בעיקר משפחות מרובות ילדים. כאשר אתם מארחים סעודה גדולה, או סתם יוצאים לפיקניק בחיק הטבע, כלים חד פעמיים מסייעים לכם ליהנות מהאוכל מבלי לחשוב אחר כך על שטיפת כלים ארוכה ומייגעת.

בעולם שלנו בו כל דבר חייב להיות מהיר וזמין, הכלים החד פעמיים מאפשרים לנו לחיות חיים קלים ופשוטים יותר, ולפיכך הם פופולריים מאוד בכל הקשור להסעדה ואירוח, באירועים שונים וגם בחיי היום יום.

 

כלים שהם חובה באירוח של סעודת על האש

סעודת על האש מצריכה קנייה של כלי אוכל והגשה שונים, כאשר הדבר שבהחלט אסור לכם לוותר עליו הוא שיפודי עץ כמובן. שיפודי ירקות או שיפודי בשר, אין זה משנה – בלי שיפודים טובים סעודת העל אש שלכם לא תהיה שלמה.

בנוסף, צלחות חד פעמיות עמידות וחזקות בפני חום הן חשובות אף הן, ולמרות שהרבה מן המאכלים בסעודת על האש נאכלים בידיים אי אפשר לוותר גם על סכינים, מזלגות, כפות, וכפיות.

לצד הבשר הטעים והעסיסי מומלץ להגיש סלטים טריים ורעננים. את אלה תוכלו להגיש בקערות חד פעמיות בגדלים שונים, לפי גודל הסלט המוגש ולפי הכמות של האורחים בסעודה.

 

אחת שתיים – כלים חד פעמיים לאירוח מושלם

אחת שתיים מבית שמאי היא חברה המייצרת, מייבאת, ומשווקת מגוון רחב של מוצרים חד פעמיים לאירוח והגשה, יחד עם מוצרים משלימים כמו חומרי ועזרי ניקיון, מוצרי צריכה בסיסיים, תבניות אלומיניום, ומוצרי ניילון ונייר.

המוצרים של אחת שתיים נכנסו כמעט לכל בית בישראל, והם הופכים את החיים בו לקלים ונעימים יותר. עם הזמן שעבר מגוון המוצרים הלך וגדל, אך ההקפדה על טיב ואיכות המוצר נשארה כשהייתה.

מוצרינו משווקים בפריסה ארצית, כשעל דגלנו חרוטים הערכים של שירות מצוין, איכות, אמינות, ומחירים הוגנים המתאימים לכל כיס.

 

לסיכום

נמאס לכם לעמוד ולשטוף כלים במשך דקות ארוכות? רוצים ליהנות מאירוח של סעודת על האש מבלי לחשוב על כל הכלים המצפים לכם בכיור אחר כך? כלים חד פעמיים לאירוח והגשה הם הפתרון המושלם בשבילכם.

השוק מציע מגוון רחב של כלים חד פעמיים להגשה ואירוח בעיצובים מרהיבים ובאיכות מצוינת.

בסעודה הבאה שלכם – לכו על חד פעמי!

מלקחים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא