חיפוש

קייטרינג גריל על האש לאירועים

היום אירוע הפך להיות הפקה של ממש, לא משנה איזה סוג אירוע מתכננים, כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה אירוע השנה עם הפקה מוצצת ומיוחדת.

זה יכול להיות אמנים שמגיעים להופיע, מופעי זיקוקים מרשימים ואפילו יש מקרים בהם מביאים רקדנים סמויים. (אולי זה נראה כמשהו לא מציאותי אבל תתפלאו לגלות שיש דבר כזה שנקרא רקדנים סמויים לאירוע, מדובר על אנשים שהם רקדנים מקצועיים, שהתפקיד שלהם הוא לרקוד עם האורחים, רק שהם נראים כאילו הם באמת אורחים ואין להם משהו שמזהה אותם כאטרקציה).

בתוך כל ההפקה המיוחדת הזאת של אירועים, אחד הדברים החשובים ביותר, הוא האכול שנגיש לאורחים שלנו.

בשרים

אולי היום יש רבים שהמשיכה היא יותר לכיוון מנות גורמה, אבל אין אחד שלא יעיד שהאוכל המועדף עליו הוא על בשר איכותי על האש.

אז לפני שאתם רצים לבחור חברת קייטרינג לאירוע שלכם, הנה כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון, אולי זה יעזור לכם להחליט שבכל זאת עדיף להוסיף קייטרינג על האש לאירוע שלכם מאשר מנות גורמה.

יתרונות של קייטרינג על האש באירוע

להוספת קייטרינג על האש, יש יתרונות רבים, גם אם מהצד זה נראה שאולי מדובר באוכל פשוט להכנה ולכן גם יותר זול, ההפך הוא הנכון, קייטרינג מקצועי על האש יכול להתעלות גם על הרבה מנות גורמה אחרות.

כולם מכירים :

בתור ישראלים אין אחד שלא מכיר את הבשרים על האש ואת הטעם שלהם, זה מה שהפך את האכול על האש להיות אוכל כל כך מבוקש, הטעמים המיוחדים והמגוונים.

אז ברגע שאתם מזמינים קייטרינג על האש אתם יכולים להיות בטוחים שזה אוכל שכולם יתחברו אליו ויאהבו.

מי אמר שגיל לא יכול להיות גורמה :

חושבים שגריל בשרים לא יכול להיות גורמה, תתפלאו לגלות שהיום הרבה מאוד שפים מובילים מעדיפים להכין את הבשר על האש.

הסוד הוא בתיבול ובאפשרות להכין מנגל בשרים משובח ומיוחד.

אוכל גורמה הוא משהו שלא כולם אוהבים, יש מקרים בהם אוכל הגורמה מביא איתו עמים חדשים ומקוריים, הטעמים המקוריים האלו יכולים לפעמים לגרום לאנשים גם לא להתחבר בכלל לאכול.

מחירים נוחים :

אם חשבתם על ארוחת גורמה, המחיר שלה יכול להיות בהתאם, אבל כשזה מגיע לקייטרינג השרים על האש המחירים הם הרבה יותר נוחים.

מחיר מנה של קייטרינג על האש שכולל בתוכו את הבשרים המשובחים ביותר יכול לעלות כ -200-250 ₪ למנה, ואילו מנות הגורמה מתחלות במחיר של 400 ₪ ומעלה.

משתלב עם הכל :

אפשר להגיד שבשר על האש משתלב עם כל תוספת, הוא יכול להתחבר עם פחמימות, עם המון סוגי סלטים כמו : טחינה, חומוס, ירקות והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף הבשר על האש הוא מהיר להכנה והאורחים שלכם מקבל את האוכל מבלי לחכות הרבה זמן עד למנה.