חיפוש

איך להדליק פחמים בקלות

כל מי שעושה על האש מידי פעם מכיר היטב את העניין הזה: אנחנו קונים את הבשרים הכי טובים שיש, כל החבר'ה כבר מגיעים אך אנחנו לא מצליחים להדליק את הפחמים. מעבר לכך שזה לא נעים וזה מביך, זה גם עלול להיות מעצבן ממש, כי כך כל הארוחה נדחית עוד ועוד. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם מתלבטים האם יש משהו שאפשר לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שיש כמה שיטות שיכולות לעזור לכם להדליק פחמים בקלות.

גחלים בוערים

הדלקת פחמים – צעד אחר צעד

אם אתם לא מוכנים יותר להגיע למצב שבו אתם עובדים דקות ארוכות, מתרגזים אך המנגל לא נדלק, כדאי שתדעו שהסוד הוא, קודם כל, לקנות פחמים איכותיים. זה אומר שאתם צריכים לבדוק איזו חברה ייצרה את הפחמים והאם מדובר על מוצר שכולם ממליצים עליו. בנוסף לכך, כמובן שיש גם סוגים שונים של חומרי בעירה וגם במובן הזה כדאי לבדוק מה אתם קונים. האם אתם מעדיפים את אותם מדליקים לבנים שמגיעים בצורת קוביות? או שאולי אתם מעדיפים את השמן שניתן לשפוך על הפחמים ולהדליק בעזרתו? אל תשכחו גם ליצור תחילה מקבץ קטן של פחמים, להדליק אותם בעזרת חומר הבעירה, זרדים ואף קרעי עיתון, ומשם לפזר את הפחמים לכל אורכו ורוכבו של הגריל.

יצירת רוח במידה הנכונה

אתם מנסים להדליק פחמים ביום שאין בו טיפ רוח? האוויר לא זז? אם כך, אתם יכולים כמובן ליצור תנועת אוויר בעצמכם, בעזרת "נפנף". למען האמת, אתם יכולים להשתמש בכל אביזר שתרצו למטרה הזאת, כך שזה לא משנה אם יש לידכם עיתון או כל דבר אחר. אתם תראו שבמהירות רבה תצליחו להדליק כך את קבוצת הפחמים הראשונה ומשם כבר הכול יהיה פשוט יותר. הטיפ האחרון, ואולי החשוב ביותר, בנושא של הדלקת פחמים, הוא לא להתרגז. אפילו אם זה לוקח שתי דקות יותר ממה שאתם רגילים או חושבים שזה צריך לקחת, אל תשכחו שבאתם ליהנות ולכן מומלץ לנשום עמוק ולחכות שהפחמים פשוט ידלקו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא