חיפוש

אוכל טבעוני לעל האש

אתם אוהבים לעשות על האש עם בני המשפחה שלכם אבל לאחרונה חלק מהם נהיו טבעונים? אם כך, רגע לפני שאתם מוותרים על הבילוי האהוב, כדאי יהיה לבדוק האם יש דרך שבעזרתה תוכלו להתאים את החוויה הזאת גם למי שלא אוכל בשרים. צאו מנקודת הנחה שאתם לא היחידים שמתחבטים לגבי הסוגיה הזאת, שכן היום יש לא מעט אנשים שהפכו לצמחונים או לטבעונים, מה שאומר שרבים תוהים איך עושים כך על האש. הדבר החשוב ביותר הוא פשוט להיות יצירתיים ובעיקר – לקנות את כל חומרי הגלם המתאימים מראש. כך תוכלו להכין גם לאורחים הטבעונים מנות נהדרות על האש שהם לא יפסיקו לאכול, אז למה אתם מחכים?

שיפודים ליפני צלייה

ירקות, פולנטה ועוד

כאשר מדברים על אוכל טבעוני, ניתן לראות שיש לא מעט אפשרויות, כמו לדוגמא:

  • סלט שעשוי מפלפלים קלויים על האש
  • שיפודים שעשויים מפולנטה ומטופו
  • אינספור סוגים של סלטים כמו חומוס, טחינה, חצילים ועוד
  • חצילים צלויים על האש
  • קבבים טבעוניים
  • קציצות עדשים וכדומה

לא חסרות אפשרויות של ירקות ומוצרים שונים שניתן לצלות על האש, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לתכנן את הדברים מראש. אומנם זה נכון שכך הקניות שתצטרכו לעשות לפני הארוחה יהיו קצת יותר מורכבות, אך מצד שני, זה בדיוק מה שיוביל לכך שבסופו של דבר כל האורחים ייצאו מרוצים, וזו כמובן המטרה.

איפה כדאי לעשות על האש עם כל המשפחה?

בין אם אתם מתכננים היום על האש מסורתי עם בשרים בלבד ובין אם אתם רוצים להוסיף מאכלים טבעוניים, כדאי יהיה גם לחשוב איפה אתם רוצים בכלל לעשות את האירוע הזה. האם הגינה הביתית זו הבחירה הכי טובה תמיד? התשובה היא כמובן לא. אומנם יש בכך משהו נוח, אך מידי פעם לצאת לטבע זו יכולה להיות אפשרות ששווה לכם לשקול ולבחון מקרוב. כשיוצאים לטבע אפשר ליהנות לא רק מהאוכל אלא גם מהבילוי עצמו, מהיציאה מהשגרה ומהקרבה אל הטבע. לכן שווה לחשוב על כך, אך בהחלט כדאי יהיה לבדוק לאיפה בדיוק אתם נוסעים. ראשית, לא בכל מקום ניתן להדליק מנגלים ושנית, לא בכל מקום יהיה לכם מספיק נוח. זה לא משנה מה אתם מתכוונים לצלות, כי אפילו אם התפריט כולל דגים על האש, עדיף יהיה לבחור מקום שיש בו גם שירותים, חניה ואת כל מה שאתם צריכים כדי להרגיש כמה שיותר בנוח.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא