חיפוש

4 מוצרי חשמל שחייבים במטבח הבית

בשנה האחרונה המטבח הפך למקום מרכזי גם עבור אנשים שאינם נוהגים לבשל ולאפות.

לאור עובדה זו רבים החלו לרכוש מוצרי חשמל פרקטיים וחדשניים כדי לבשל בנוחות ובאופן יעיל.

קבלו 4 מוצרי חשמל שחייבים במטבח.

 

1 – האפייה המושלמת עם התנור המושלם

מכיוון שהמטבח הוא החדר הכי פעיל בבית בו מבשלים את כל הארוחות למשפחה, מתנסים במתכונים חדשים, משפרים את הפרקטיקה של האפייה והבישול וזקוקים לנוחות המקסימלית, רבים מחפשים חידושים במוצרי חשמל איכותיים. אחד מהמוצרים ההכרחיים הוא התנור. בהתאם לסגנון המטבח ולעיצוב שלו ניתן לבחור בתנורי אפייה המשלבים כיריים גז או תנורי בילד אין. החידוש האחרון בענף התנורים הוא תנור בילד אין שניתן לתכנת באופן אוטומטי. מתכנתים את הטמפרטורה הרצויה וזמן האפייה ויכולים להתפנות לשאר המטלות. ניתן אף לתכנת את התנור לניקוי עצמי ולא להיות מוטרדים מכך. בדומה לכך, תנור המשלב כיריים פרקטי מבחינת הנגישות מכיוון שהכל נמצא במקום אחד.

 

2 – כיריים ללא תנור

היתרון בכיריים גז ללא תנור אפקטיביים בבתים בהם יש תנורי בילד אין ואין צורך במקשה אחת של תנור עם כיריים בהתאם לעיצוב. את הכיריים ניתן להתקין גם באמצע האי המטבח. כך יש יותר משטח עבודה סמוך לכיריים והיושבים מסביב נהנים מחוויית בישול אופטימלית. הרבה בשלנים שרוצים להשתדרג רוכשים כיריים מקצועיים עם להבות טורבו או כיריים שקועים שבהם ניתן להזיז את הסירים מבלי להרים אותם. את ההחלטה אם להשתמש בכיריים גז או כיריים חשמליים יש לעשות על פי הנוחות והתקציב. מן הסתם אם מרבים לבשל, מחיר הגז נמוך יותר ממחיר החשמל ולכן הם יותר משתלמים.

 

3 – מקרר איכותי ופונקציונלי

המקרר הוא המכשיר העיקרי במטבח שצריך לשרת אתכם לשנים ארוכות. את המקרר יש להתאים לעיצוב המטבח מבחינת הגודל, הצבע, פתיחת הדלתות והצרכים שלכם. ישנם מקררים עם דלת הנפתחת הצידה, כאלו עם 2 דלתות, מקררים בשילוב מקפיא עליון או תחתון ומקררים פונקציונליים שבדלת שלהם יש מכשיר לטיהור מים ומייצר קרח. כשבוחרים במקרר צריך לבחור באיכות ולא להתפשר עליה. מומלץ גם לבחור מקרר שאינו זולל הרבה חשמל. יתרה מכך, כל מכשיר חשמלי בין אם הוא מקרר, תנור או כיריים חייב להיות עם תעודת אחריות מלאה.

 

4 – מעבד מזון בכל בית

כיום אין כמעט בתים בהם לא מחזיקים במעבד מזון איכותי ובלנדר עם מוט. כולם רוצים לקצר תהליכים וזמן במטבח, להרכיב מנות בקלות ובנוחות ולעבוד כמו השפים שרואים בטלוויזיה. כאשר מכשיר אחד קוצץ, חותך וטוחן ובדגמים מסוימים גם סוחט ומקציף, זהו המכשיר המושלם. הקלות בה ניתן להכין מנות כמו מרק אפונה או פירה ולטחון אותם למרקם חלק או לקצוץ בצל בשניות מבלי להזיל דמעה, היא משהו שחייבים במטבח.

 

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא