חיפוש

5 סוגי כסאות בר למטבח שחייבים להכיר

תחום עיצוב המטבח הולך ומשתכלל ללא הרף.

טרנדים חמים צצים כמו פטריות אחר הגשם, ומיום ליום ניתן למצוא יותר ויותר כלים, רהיטים וטריקים עיצוביים שהופכים את חוויית המטבח למהנה, מושכת ומזמינה יותר.

אחד הרעיונות הפופולריים של השנים האחרונות הוא שימוש בכיסאות בר למטבח, ובהחלט ברור מדוע.

הם נוחים, יוצרים חוויית שיתוף ואינטראקציה עם הסביבה, ומעל הכל – הם פשוט מעוצבים נהדר.

בכתבה הבאה נציג 5 סוגי כיסאות בר שאתם חייבים להכיר למטבח הבא שלכם.

 

מאיפה להתחיל?

בתור התחלה, חשוב להגיד שכיום יש באמת היצע ענק של כיסאות בר למטבח מודרני, הנבדלים זה מזה באופנים רבים. גודל, צבע, חומר וסגנון עיצובי הם רק חלק מהפרמטרים שמנחים את הלקוחות בבחירת הכיסאות האולטימטיביים. לכן נדגיש שאין כיסא מנצח והבחירה הנכונה תלויה בסופו של דבר בטעמו של הלקוח וצרכיו.

 

בד בבד

אחת הנישות המדליקות בתחום היא כיסאות בר מרופדים. השילוב בין העיצוב האטרקטיבי של הרהיטים הגבוהים יחד עם ריפוד מבד איכותי יוצרים חוויית ישיבה שהיא נוחה ומושכת כאחת. מעין שילוב מוצלח של יתרונות מכמה רהיטים: גם תחושה חמימה ונעימה של בד, וגם הרגשה כיפית של ישיבה בבר.

 

משענת קנה לא רצוץ

חלוקה אפשרית אחרת בעת בחירת כיסא בר היא בין כיסא עם משענת לכיסא נטול משענת. משענת כמובן מספקת תמיכה לגב והיא משדרגת מאוד את נוחות הישיבה, על כן היא מומלצת ביותר. מנגד, יש שיעדיפו את הכיסאות נעדרי המשענת בשל התחושה הפתוחה והחופשית יותר שהם מקנים.

 

ניפגש בסיבוב

חלק מכיסאות הבר מגיעים עם אפשרות של הסתובבות, זאת במידה והם לא מקובעים לרצפה כמובן. האפשרות להסתובב על הכיסא היא די כיפית, במיוחד עבור ילדים שמרגישים כאילו המטבח הפך לגן שעשועים. בנוסף כיסא מסתובב מאפשר אינטראקציה רחבה יותר עם היושבים הסמוכים לכם, מכיוון שניתן בכל פעם להסתובב בקלות אל בן השיח הרצוי.

 

לכודים ברשת

במידה ובחרתם כיסא בר עם משענת, הבחירה טרם הסתיימה. כעת תצטרכו להכריע איזה סוג משענת אתם מבקשים לעצמם. כיסאות בר עם משענת מרושתת הם אופציה אטרקטיבית מאוד. מדובר כמעט ב-"ללכת עם ולהרגיש בלי": מצד אחד, הגב נהנה מתמיכה מלאה ואפשר להשתרע בכיף. מצד שני, הרשת אינה מקנה הרגשה של כיסא חסום אלא שומרת על תחושת החופש שקיימת בכיסא חסר משענת. בנוסף, מדובר לרוב בעיצוב מודרני שהולם מטבחים מפוארים רבים ומשתלב בהם היטב.

 

קל וחומר

כפי שנכתב, שיקול רלוונטי בבחירת כיסאות בר הוא החומר ממנו הם מעוצבים. כיסאות בר עשויים עץ מקנים הרגשה של ביתיות, חמימות ואינטימיות, שמתאימה מאוד למטבחים בסגנון כפרי או משפחתי יותר. כמובן שקיימים סוגי רבים של עץ ורמות שונות של הקצעה אשר נותנים כל אחד תחושה מעט שונה וטון עיצובי מובחן. אפשרות אחרת היא ללכת על כיסא בר עשוי מתכת (כולו או חלקים ממנו) אשר מקנה אפיל מודרני ומעודכן לעיצוב המטבח.

 

בר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא