חיפוש

אסאדו, ברביקיו או מנות רגילות לאירוע – איזה אוכל יתאים לאורחים שלכם – המדריך המלא

אין ספק, תכנון אירוע תמיד יצריך התחשבות בכל כך הרבה פרטים, עד שטבעי מאוד לשכוח דבר כזה או אחר.

אבל בכל מה שקשור למנות האירוע, מומלץ לא להחמיץ ולא לפספס אף פרט.

אז באילו מנות אירוע תבחרו, אסדו וברביקיו של אמני-שף?

אולי מנות סטנדרטיות יותר? כל המידע:

בין אם אתם עומדים לחגוג חתונה או כל סוג אירוע אחר, אתם תצטרכו לקחת בחשבון את הוצאת המנות הנכונות והמדויקות ביותר לאורחים שלכם, מאחר שהם בהחלט מגיעים כדי למלא את הבטן. יחד עם הרצון לרקוד אתכם ולשמוח עמכם, האורחים שלכם מגיעים בכדי לאכול, ולאכול טוב! אם כך, בואו נדבר על מנות האירועים שנחשבות הכי פופולאריות ומומלצות, מנות האסדו וה-BBQ שכולנו כל כך אוהבים לזלול. רגע לפני תכנון חתונה בקפריסין המדליקה, או בכל מקום אחר, בואו נדבר על מנות אירועים

 

המלצות חמות ל-2020: מנות אסדו לאירועים ו-BBQ אומנים

אם יין ישמח לבב אנוש, הרי שמנת אסדו תשמח את לבבות כל האורחים שלכם באירוע. אתם מוזמנים לקחת בחשבון את מנות האירוע שלכם, יחד עם כל הפרטים הכי חשובים. למשל, מי עומד להכין את המנות? האם אתם עומדים להגישן באמצעות מלצרים?

אוי דוכני אסדו עם שפים שהם אומני בשר לכל דבר? אין ספק, צליית בשר והכנת בשר באסדו מצריכים ידיים של אומן, אומן בשר נקרא לו. השם שלכם מגיע עם המתכונים הכי ייחודיים, מכין את המנות הייחודיות ביותר ואתם מבסוטים כל הדרך אל דוכן האוכל.

 

התאמת המנות הבשריות לסוג ולזמן האירוע שלכם

בין אם אתם חובבי בשר מסוג כזה או אחר, תוכלו למצוא מנות בשריות שמתאימות בדיוק לסוג האירוע שלכם. ייתכן שאתם חוגגים את האירוע בצהריים או בערב, אבל דבר אחד בטוח – יהיה צורך להתאים את המנות לסוג האירוע שלכם.

למשל, אם מדובר באירוע אשר מתקיים בצהרי יום שישי, בחיק הטבע וביום חם מאוד, יהיה מומלץ להתאים מנות בשריות בהתאם, שלא יכבידו רבות על האורחים. יחד עם זאת, טיפ קטן מאיתנו, מומלץ לשכור מיזוג נייד לאירועים מהסוג הזה.

 

המלצה למי שמתכנן אירוע בחיק הטבע

תוכלו לשכור מזגנים ניידים לאירוע מסוגים שונים ובעוצמות שונות, מה שיאפשר לכם תנועתיות הרבה יותר נעימה במהלך האירוע. בסופו של דבר, אם אתם מעמיסים על האורחים שלכם גם מנות בשריות מאוד כבדות וגם אירוע לא ממוזג, ובכן, יש סיכוי שאנשים יינטשו את האירוע שלכם עוד באמצע, אולי כבר בהתחלה.

בסופו של דבר, כשמדברים על מנות לאירועים, מדברים על סוגים שונים של מנות, חלקן סטנדרטיות וחלקן מושקעות ואוהבות, מפנקות ומיוחדות. בשר אסדו לאירועים הוא מסוג המנות המפנקות האלו, אבל חשוב לזכור שלא כולם אוכלים בשר. מומלץ מאוד להגיש גם מנות צמחוניות כמובן, מה שיסייע לכם להפוך את כל האורחים למרוצים ושבעים. ושיהיה בתאבון!

 

מבחר של מנות